سوپروایزر آموزشی

نام و نام خانوادگی:  مهران حق گو
تحصیلات: کارشناسی ارشد آموزش پرستاری داخلی- جراحی
شماره تلفن تماس: ۶-۳۲۲۸۸۶۰۲ داخلی ۱۴۳
پست الکترونیکی:  mehranhaghgou@yahoo.com

سوابق شغلی :

طرح نیروی انسانی: بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز، مردادماه ۱۳۸۴ 
پرستار بخش سی‌سی‌یو:  از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۰ 
سوپروایزر آموزشی: ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۶
مسؤول دفتر بهبود کیفیت:۱۳۹۳-۱۳۹۵
مدیر فنی مرکز آموزشی احیا قلبی ریوی استان فارس: ۱۳۹۷-۱۳۹۶
سوپروایزر آموزشی: از شهریور ۱۳۹۷

سوابق پژوهشی:

تاثیر برنامه‌ی آموزشی مبتنی بر «وب‌کوئست» در مقایسه با روش سخنرانی کلاسی در یادگیری ریتم‌های قلبی در دانشجویان ترم ششم پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) شیراز، ۱۳۸۸

تالیفات:

مقایسه یادگیری تفسیر الکتروکاردیوگرام با دو روش وب کوئیست و سخنرانی در دانشجویان پرستاری؛ با همکاری آقای سید سعید نجفی، دکتر محمد حسین کاوه ، خانم پریسا منصوری؛ نشریه آموزش پرستاری؛ زمستان ۱۳۹۱؛ صفحات ۷۲-۶۲

شرح وظایف :

۱) تعیین اهداف آموزشی ( کوتاه مدت ، میان مدت ، بلند مدت )

۲) تعیین نیازهای آموزشی ( مددجو و خانواده ، رده های مختلف کادر پرستاری و مامائی و کارکنان جدید الورود )

۳) تعیین اولویتهای آموزشی و تدوین برنامه های آموزشی مستمر و مدون جهت رفع نیازهای آموزشی

۴) اجرای برنامه های آموزشی با همکاری ومشارکت سایر گروهها

۵) تهیه و تنظیم ابزار مناسب جهت ارزیابی عملکرد و فعالیت های آموزشی بخشهای مرتبط

۶) تهیه و تنظیم ابزار مناسب ارزیابی خدمات پرستاری و مامائی مورد نیاز مددجویان

۷) هماهنگی در اجرای برنامه کارورزی دانشجویان و کارآموزان گروههای پرستاری و مامائی

۸) پیشنهاد تهیه کتب ، مجلات ، جزوات و وسایل کمک آموزشی جهت ارتقاء سطح آگاهی کارکنان گروه پرستاری و مامائی

۹) تشکیل کمیته آموزش پرستاری

۱۰) هماهنگی جهت تشکیل و شرکت در کلاسهای آموزش مداوم و برنامه جامع آموزشی واحد ذیربط

۱۱) پیشنهاد ایجاد زمینه‌های تشویقی جهت مشارکت فعال پرسنل در فعالیت های آموزشی و پژوهشی

۱۲) همکاری و مشارکت در نظارت و کنترل واحدها جهت نیاز سنجی آموزشی کارکنان و مددجویان

۱۳) همکاری و هماهنگی با سوپروایزر بالینی و کنترل عفونت در امر آموزش

۱۴) همکاری و هماهنگی با سرپرستاران و مربیان در جهت ارتقاء سطح آموزش

۱۵) برنامه ریزی و شرکت فعال در سمینارها ، کنگره ها جهت ارائه روشهای اثر بخش و موثرتر در ارائه خدمات پرستاری و مامائی

۱۶) ارائه تازه ها و نتایج تحقیقات جدید ( به شکل کنفرانس ، جزوات / پمفلت و ... )

۱۷) همکاری و مشارکت در انجام طرح های پژوهشی

۱۸) هدایت و آموزش کارکنان در راستای :

         الف- حسابرسی کیفی خدمات پرستاری

         ب- ارزشیابی عملکرد کارکنان در ارائه خدمات

         ج- ارزشیابی عملکرد کارکنان در ارائه آموزش به مددجو و خانواده

۱۹- هدایت و آموزش کارکنان در اجرای برنامه های آموزشی واحدهای ذیربط

۲۰- هدایت و آموزش در جهت تهیه جزوات ، پوسترها ، فیلم ها و پمفلت های آموزشی جهت کارکنان و مددجویان

۲۱- ثبت و گزارش و پاسخگویی کلیه فعالیت های آموزشی به مدیر خدمات پرستاری

۲۲- کنترل و نظارت بر آموزش های انجام شده در واحدهای ذیربط با استفاده از ابزار مناسب

۲۳- کنترل و نظارت بر وجود امکانات و شرایط آموزشی در واحدها

۲۴- ارزیابی اثربخشی آموزش های انجام شده از طریق :

          - کنترل حسابرسی کیفی خدمات ارائه شده

          - بررسی رضایتمندی مددجویان

          - بررسی رضایتمندی کارکنان پرستاری

۲۵- کنترل و نظارت بر شرکت فعال رده های مختلف پرستاری ( در شیفت ها ی مختلف ) در برنامه های آموزشی براساس سرانه آموزش پرستاری

۲۶- مشارکت در کمیته ارزشیابی کارکنان