کمیته رسیدگی به شکایات تشکیل جلسه داد
.
جلسه کمیته رسیدگی به شکایات ثبت شده در آبان ماه 98 در راستای افزایش رضایتمندی ارباب رجوع در مرکز آموزشی درمانی حضرت علی اصغر(ع)، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)؛ مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه:
1. استفاده از نیروی اطلاع رسان جهت راهنمایی مراجعه کنندگان به درمانگاه در خصوص نحوه استفاده از دستگاه نوبت دهی.
2. بررسی و ارایه راه حل جهت رفع ازدحام در قسمت پذیرش و ترخیص.
پایان خبر
نظر دهید