به مناسبت فرا رسیدن روز ملی کیفیت؛
پیام تبریک رئیس و مدیر بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) به مناسبت روز کیفیت
به مناسبت فرا رسیدن روز ملی کیفیت، رئیس و مدیر بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) در پیام های جداگانه این روز را تبریک گفتند.
به گزارش روابطعمومی بیمارستان حضرت علیاصغر (ع)، در پیام دکتر «بابک حسینی»، رئیس بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) آمده است:
«کیفیت، بنیان اعتماد بیماران و شاخص اصلی موفقیت هر مرکز درمانی است. تلاشهای ارزشمند مسئول و کارشناسان این واحد در پایش فرآیندها، ارتقای ایمنی بیمار و اجرای استانداردهای ملی و بینالمللی، نقش تعیینکنندهای در رشد عملکرد بیمارستان دارد. بهبود کیفیت، مسیری مداوم و نیازمند تخصص، دقت و تعهد است. تلاشهای شما موجب شده خدمات بیمارستان با دقت و اثربخشی بیشتری در اختیار بیماران قرار گیرد.»
دکتر بابک حسینی
رئیس بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)
همچنین «عقیله پناهی»، مدیر بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) در پیام جداگانه ای این روز را تبریک گفت و اظهار داشت:
«امروز دیگر کیفیت یک انتخاب نیست؛ بلکه ضرورتی است که ضامن سلامت جامعه و اعتماد مردم به بیمارستانهاست. واحد بهبود کیفیت در این مسیر نقش بیبدیل دارد و تلاشهای کارشناسان آن، بهبود مستمر، شفافیت عملکرد و افزایش ایمنی بیمار را رقم میزند. دقت، تخصص و احساس مسئولیت شما کارشناسان بهبود کیفیت باعث شده روندهای درمانی و اداری با نظم و انضباط و اتکا به شواهد علمی اجرا شود.»
عقیله پناهی
مدیر بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)
پایان خبر
نظر دهید