پیشنهادات و راهکارهایی جهت افزایش بهره وری
بازدید تیم ناظر شورای اقتصاد سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مرکز آموزشی درمانی حضرت علی اصغر(ع)
-
با حضور تمامی مسئولین بخش های درمانی و اداری در سالن یاس بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)
دوره آموزشی "ایجاد انگیزش " در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) برگزار شد.
-
با هدف آمادگی در مقابله با هرگونه حوادث احتمالی،آموزش کارکنان
برگزاری مانور آتش نشانی دربیمارستان حضرت علی اصغر(ع)
-
بیمارستان پیشگام در اجرای راهنماهای طبابت بالینی
تقدیر و تشکر از متخصصین و کارکنان فعال در تدوین،بومی سازی و اجرای راهنماهای طبابت بالینی
-