ابلاغ سرپرستی اداره امور عمومی و کارشناس مسئول خدمات پشتیبانی بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)
جناب آقای احمد حیدری
-
جناب آقای احمد حیدری
با سلام و احترام
به استناد حکم ابلاغی شماره 99/2433/16 دانشگاه علوم پزشکی و با عنایت به تعهد و تجربیات علمی و عملی جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت " سرپرستی اداره امور عمومی و کارشناس مسئول خدمات پشتیبانی بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) " منصوب می گردید ، امید است با همکاری و همدلی با سایر کارکنان بیمارستان در راستای پیاده سازی استانداردهای ملی اعتباربخشی و سیاست های کلان این مرکز موفق و سربلند باشید ، اهم انتظارات اینجانب از جنابعالی به شرح ذیل می باشد :
1: مدیریت و هماهنگی امور پشتیبانی بیمارستان در شیفت عصر ( مدیر عصر)
2: نظارت و هماهنگی در امور مرتبط به جابه جایی اتاق ها و بخش های بیمارستانی
3:پیگیری و نظارت بر امور رفاهی و عمومی پزشکان و پانسیون پزشکان
4: نظارت بر امور نقلیه ، ایاب و ذهاب و خودروهای در اختیار بیمارستان
5: نظارت و پایش عملکرد امور خدمات و متوفیات با هماهنگی واحد بهداشت محیط
6:همکاری و هماهنگی با حفاظت فیزیکی بیمارستان در ساماندهی امور پارکینگ
7: نظارت و ساماندهی وضعیت فضای سبز بیمارستان
8: همکاری و هماهنگی با واحد امور قراردادهای بیمارستان در پیگیری امور واحدهای برون سپاری شده مانند بوفه ، فضای سبز ، ایاب و ذهاب و...
9: پیگیری مسائل مرتبط به امور اقتصاد مقاومتی و مدیریت بهینه خدمات در بیمارستان
10: هماهنگی و همکاری با مدیریت امور مالی بیمارستان در نظارت بر واحد انبارها و تدارکات بیمارستان
با سلام و احترام
به استناد حکم ابلاغی شماره 99/2433/16 دانشگاه علوم پزشکی و با عنایت به تعهد و تجربیات علمی و عملی جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت " سرپرستی اداره امور عمومی و کارشناس مسئول خدمات پشتیبانی بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) " منصوب می گردید ، امید است با همکاری و همدلی با سایر کارکنان بیمارستان در راستای پیاده سازی استانداردهای ملی اعتباربخشی و سیاست های کلان این مرکز موفق و سربلند باشید ، اهم انتظارات اینجانب از جنابعالی به شرح ذیل می باشد :
1: مدیریت و هماهنگی امور پشتیبانی بیمارستان در شیفت عصر ( مدیر عصر)
2: نظارت و هماهنگی در امور مرتبط به جابه جایی اتاق ها و بخش های بیمارستانی
3:پیگیری و نظارت بر امور رفاهی و عمومی پزشکان و پانسیون پزشکان
4: نظارت بر امور نقلیه ، ایاب و ذهاب و خودروهای در اختیار بیمارستان
5: نظارت و پایش عملکرد امور خدمات و متوفیات با هماهنگی واحد بهداشت محیط
6:همکاری و هماهنگی با حفاظت فیزیکی بیمارستان در ساماندهی امور پارکینگ
7: نظارت و ساماندهی وضعیت فضای سبز بیمارستان
8: همکاری و هماهنگی با واحد امور قراردادهای بیمارستان در پیگیری امور واحدهای برون سپاری شده مانند بوفه ، فضای سبز ، ایاب و ذهاب و...
9: پیگیری مسائل مرتبط به امور اقتصاد مقاومتی و مدیریت بهینه خدمات در بیمارستان
10: هماهنگی و همکاری با مدیریت امور مالی بیمارستان در نظارت بر واحد انبارها و تدارکات بیمارستان
11: پیگیری تمامی امورات محوله از طرف رئیس و مدیر بیمارستان
دکتر ابوالفضل درانی نژاد
سرپرست مدیریت بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)
نظر دهید