• 1398/07/22
  • - تعداد بازدید: 512
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بازدید مدیرکل بیمه سلامت استان فارس از بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)

.

مدیر کل و مسوولان بیمه سلامت استان فارس از مرکز آموزشی درمانی حضرت علی اصغر(ع)، بازدید و از نزدیک در جریان نحوه ارایه خدمات به بیمه شدگان قرار گرفتند. 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)، مدیر کل بیمه سلامت استان فارس با بیان اینکه،

ایجاد رضایت در بیمه‌شدگان پیش از هر عامل دیگری بستگی به تعامل بین بیمه سلامت با این مرکز خدمت‌رسان است؛ افزود: ما خود را موظف به ارایه‌ خدمات با کیفیت و شایسته به این مرکز و تأمین رضایت‌مندی آنها می‌دانیم و برای این هدف از لحظه‌ای تلاش دست نخواهیم کشید.

 

دکتر «فرهاد لطفی» گفت: در مسیر خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان، بخش اعظمی از تعاملات بیمه سلامت با بیمارستان های  استان است و بنابراین معتقدیم نتیجه‌ی تعامل با این مرکز آموزشی درمانی می‌تواند رضایت اکثریت بیمه‌شدگان تحت پوشش را در پی داشته باشد.

او افزود: آنچه برای سازمان بیمه سلامت مهم است تعامل و همکاری  با موسسات درمانی است که این تعامل کاهش هزینه های درمانی در مقایسه با مشکلات بیمه شدگا ن را در پی خواهد داشت.

لطفی همچنین از مدیریت و کارشناسان این مرکز آموزشی درمانی در راستای اجرای طرح پایلوتAEP  «ارزیابی متناسب با مدت اقامت بیماران بستری» قدردانی کرد.

 

مدیر مرکز آموزشی درمانی حضرت علی اصغر(ع)، نیز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: «باید کاری کنیم که بیمار جز درد بیماری رنج دیگری نداشته باشد» و اگر بتوانیم همین یک توصیه‌ی مقام معظم رهبری را انجام دهیم می‌توانیم کمک بسیار زیادی برای تحقق اهداف کلان نیز داشته باشیم.

«پرنیان نیک منش» افزود: تیم مدیریتی این بیمارستان، تمام توان علمی و کارشناسی خود را در راستای کنترل و کاهش هزینه های درمانی با بیمه سلامت به کار می گیرد.

مدیر بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)، اظهار امیدواری کرد که با استفاده از تجربیات سازنده و ایجاد تعامل و بهره‌مندی از کمک همه‌ ارکان مجموعه بیمه سلامت، بتوانیم عملکرد خوبی در اجرای اهداف و برنامه‌های پیش روی برجای بگذاریم.

پایان خبر

 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 10890
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید