با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شد؛
.
بازدید از روند فعالیت و عملکرد سامانه نوبت دهی«پذیرش24» در مرکز آموزشی درمانی حضرت علی اصغر(ع)
مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در مرکز آموزشی درمانی حضرت علی اصغر(ع)، از نزدیک فعالیت و عملکرد سامانه نوبت دهی «پذیرش24» را نظارت کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اشاره به اینکه، تاکنون شانزده مرکز درمانی در استان فارس وارد چرخه سامانه نوبت دهی پذیرش24 شدند، گفت: پذیرش24 با هدف بهبود و ارتقای سطح سلامت در جامعه در تلاش است تا با کاهش زمان تلف شده ی بیماران در بیمارستان ها و افزایش بهره وری کادر درمانی، نقشی موثر و سازنده در سلامت جامعه داشته باشد.

دکتر «سید هدایت الله فقیه»
افزود: از جمله اهداف و رسالت سامانه نوبت دهی پذیرش24، ایجاد گسترش خدمات سلامت
در همه ابعاد و ارتباط بین بیمار و پزشک در دنیای دیجیتال یا همان سلامت الکترونیک
است.

مدیر مرکز آموزشی درمانی
حضرت علی اصغر(ع)، نیز با بیان اینکه، بهبود کیفیت و تسریع در ارایه خدمات سلامت
به بیماران از اهداف مهم و اساسی این مرکز است، گفت: در دنیای امروز می بایست از
تمام ظرفیتهای موجود در حوزه فناوری برای تسهیل در امور خدمات با کیفیت به
بیماران استفاده شود و لازم است فضای دیجیتال را نادیده نگیریم.

«پرنیان نیک منش» به قابلیت های موجود در سامانه نوبت دهی پذیرش 24 اشاره کرد و توضیح داد: برای گرفتن نوبت نیازی به حضور بیمار در محل درمانی نیست و فرآیند دریافت نوبت با تماس تلفنی، اپلیکیشن و از طریق سامانه به صورت گام به گام و از طریق منوی منشی صورت می پذیرد.
او ادامه داد: پذیرش24 این قابلیت را دارد تا بیمار در صورت نیاز بتواند به بانک اطلاعاتی پزشکان و برنامه زمان بندی درمانگاه دسترسی داشته باشد.
پایان خبر
نظر دهید