صفحه نخست
سایت دانشگاه
28 اردیبهشت 1404
EN
ALI ASGHAR HOSPITAL
کارکنان
اساتید
دانشجویان
معرفی بیمارستان
گالری تصاویر
تاریخچه بیمارستان
ریاست بیمارستان
مدیریت بیمارستان
ارزش ها، رسالت و چشم انداز
چارت سازمانی
افتخارات و دستاوردها
سیاست های کلان
ماموریت
بخش اداری
امور اداری و کارگزینی
فناوری اطلاعات - IT
حسابداری
مدارک پزشکی
بهداشت محیط
بهداشت حرفه ای
مهندسی پزشکی
بهبود کیفیت
امور قراردادها
امور پشتیبانی و اجرایی
تدارکات
مددکاری
تغذیه
امور حقوقی
اقتصاد سلامت
حقوق گیرنده خدمت
تاسیسات
دبیرخانه- حضور غیاب
روابط عمومی
استریلیزاسیون-CSSD
مدیریت پرستاری
واحد درمان
بخش های درمانی
بخش های پاراکلینیکی
واحد روانشناسی
راهنمای مراجعین
سوالات متداول
تعرفه ها
ساعات ملاقات
نقشه طبقات
خدمات قابل ارائه
منشور حقوق بیماران
منشور اخلاقی کارکنان
بیمه های طرف قرارداد
قوانین و مقررات بیمارستان
چکیده منشور حقوق بیمارا در ایران
نحوه دریافت و رسیدگی به شکایات
فرایند پذیرش تا ترخیص
آموزش به بیماران بر اساس بخش
کتابچه راهنمای بیماران
نظر سنجی از ارباب رجوع
آموزش های خود مراقبتی در کرونا
شناسایی و پاسخ به نیازهای عبادی و اعتقادی
فرم ثبت شکایت
خدمات الکترونیک
نوبت دهی اینترنتی
خدمات الکترونیک کارکنان
خدمات الکترونیک مراجعین
ارتباط با ما
آدرس بیمارستان
شماره تماس های داخلی
پرسش و پاسخ
پاسخگویی به شکایات
موقعیت مکانی بیمارستان در Google Map
درمانگاه
معرفی درمانگاه
برنامه پزشکان
راهنمای نوبت دهی
نوبت دهی اینترنتی
نوبت دهی تلفنی
صفحه اصلی
خدمات الکترونیک
test
اطلاعات دموگرافیک بیمار:
جنسیت:
...
مرد
زن
سن:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
از دسترسی به پزشک برای رفع مشکلات و پاسخ گویی به سوالات رضایت دارید.
زیاد
متوسط
کم
نظری ندارم
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
از نحوه برخورد پزشک رضایت دارید
زیاد
متوسط
کم
نظری ندارم
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
توضیحات و راهنمایی هایی که هنگام بستری شدن در بخش توسط پرستاران به شما و بیمار شما داده می شود کافی می باشد.
زیاد
متوسط
کم
نظری ندارم
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
از نحوه برخورد پرستاران رضایت دارید
زیاد
متوسط
کم
نظری ندارم
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
توضیحات و راهنمایی های مسئولین حسابداری،پذیرش و ترخیص کافی بوده است.
زیاد
متوسط
کم
نظری ندارم
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
نحوه برخورد پرسنل مناسب است.
زیاد
متوسط
کم
نظری ندارم
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
راهنمایی جهت پیدا کردن بخش ها مناسب است.
زیاد
متوسط
کم
نظری ندارم
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
وضعیت بوفه مناسب است.
زیاد
متوسط
کم
نظری ندارم
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
اطلاع رسانی مددکاری در خصوص هرینه ها در طول بستری به موقع بوده است.
زیاد
متوسط
کم
نظری ندارم
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
محیط درونی بیمارستان (اتاق ها، راهرو، فضای انتظار و ...) تمیز است.
زیاد
متوسط
کم
نظری ندارم
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
سرویس های بهداشتی استاندارد و تمیز هستند.
زیاد
متوسط
کم
نظری ندارم
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ساختمان بیمارستان و فضای سبز زیبا و استاندارد است.
زیاد
متوسط
کم
نظری ندارم
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
آیا مراجعه به این بیمارستان را به دوستان و آشنایانتان توصیه می نمایید.
زیاد
متوسط
کم
نظری ندارم
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
آیا پیشنهادی برای بهتر شدن فرایندهای بیمارستان دارید؟