• 1398/11/08
  • - تعداد بازدید: 584
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

با حضور مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شد؛

.

 

بازدید از روند فعالیت و عملکرد سامانه نوبت دهی«پذیرش24» در مرکز آموزشی درمانی حضرت علی اصغر(ع)

 

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در مرکز آموزشی درمانی حضرت علی اصغر(ع)، از نزدیک فعالیت و عملکرد سامانه نوبت دهی «پذیرش24» را نظارت کرد.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اشاره به اینکه، تاکنون شانزده مرکز درمانی در استان فارس وارد چرخه سامانه نوبت دهی پذیرش24 شدند، گفت: پذیرش24 با هدف بهبود و ارتقای سطح سلامت در جامعه در تلاش است تا با کاهش زمان تلف شده ی بیماران در بیمارستان ها و افزایش بهره وری کادر درمانی، نقشی موثر و سازنده در سلامت جامعه داشته باشد.

دکتر «سید هدایت الله فقیه» افزود: از جمله اهداف و رسالت سامانه نوبت دهی پذیرش24، ایجاد گسترش خدمات سلامت در همه ابعاد و ارتباط بین بیمار و پزشک در دنیای دیجیتال یا همان سلامت الکترونیک است.

 

مدیر مرکز آموزشی درمانی حضرت علی اصغر(ع)، نیز با بیان اینکه، بهبود کیفیت و تسریع در ارایه خدمات سلامت به بیماران از اهداف مهم و اساسی این مرکز است، گفت: در دنیای امروز می بایست از تمام ظرفیت‌های موجود در حوزه فناوری برای تسهیل در امور خدمات با کیفیت به بیماران استفاده شود و لازم است فضای دیجیتال را نادیده نگیریم.

 

 «پرنیان نیک منش» به قابلیت های موجود در سامانه نوبت دهی پذیرش 24 اشاره کرد و توضیح داد: برای گرفتن نوبت نیازی به حضور بیمار در محل درمانی نیست و فرآیند دریافت نوبت با تماس تلفنی، اپلیکیشن و از طریق سامانه به صورت گام به گام و از طریق منوی منشی صورت می پذیرد.

او ادامه داد: پذیرش24 این قابلیت را دارد تا بیمار در صورت نیاز بتواند به بانک اطلاعاتی پزشکان و برنامه زمان بندی درمانگاه دسترسی داشته باشد.

پایان خبر          
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 19154
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید