سوپروایزر آموزشی
|
نام و نام خانوادگی: مهران حق گو
|
سوابق شغلی : طرح نیروی انسانی: بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز، مردادماه ۱۳۸۴ |
|
سوابق پژوهشی: تاثیر برنامهی آموزشی مبتنی بر «وبکوئست» در مقایسه با روش سخنرانی کلاسی در یادگیری ریتمهای قلبی در دانشجویان ترم ششم پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) شیراز، ۱۳۸۸ |
|
تالیفات: مقایسه یادگیری تفسیر الکتروکاردیوگرام با دو روش وب کوئیست و سخنرانی در دانشجویان پرستاری؛ با همکاری آقای سید سعید نجفی، دکتر محمد حسین کاوه ، خانم پریسا منصوری؛ نشریه آموزش پرستاری؛ زمستان ۱۳۹۱؛ صفحات ۷۲-۶۲ |
|
شرح وظایف : ۱) تعیین اهداف آموزشی ( کوتاه مدت ، میان مدت ، بلند مدت ) ۲) تعیین نیازهای آموزشی ( مددجو و خانواده ، رده های مختلف کادر پرستاری و مامائی و کارکنان جدید الورود ) ۳) تعیین اولویتهای آموزشی و تدوین برنامه های آموزشی مستمر و مدون جهت رفع نیازهای آموزشی ۴) اجرای برنامه های آموزشی با همکاری ومشارکت سایر گروهها ۵) تهیه و تنظیم ابزار مناسب جهت ارزیابی عملکرد و فعالیت های آموزشی بخشهای مرتبط ۶) تهیه و تنظیم ابزار مناسب ارزیابی خدمات پرستاری و مامائی مورد نیاز مددجویان ۷) هماهنگی در اجرای برنامه کارورزی دانشجویان و کارآموزان گروههای پرستاری و مامائی ۸) پیشنهاد تهیه کتب ، مجلات ، جزوات و وسایل کمک آموزشی جهت ارتقاء سطح آگاهی کارکنان گروه پرستاری و مامائی ۹) تشکیل کمیته آموزش پرستاری ۱۰) هماهنگی جهت تشکیل و شرکت در کلاسهای آموزش مداوم و برنامه جامع آموزشی واحد ذیربط ۱۱) پیشنهاد ایجاد زمینههای تشویقی جهت مشارکت فعال پرسنل در فعالیت های آموزشی و پژوهشی ۱۲) همکاری و مشارکت در نظارت و کنترل واحدها جهت نیاز سنجی آموزشی کارکنان و مددجویان ۱۳) همکاری و هماهنگی با سوپروایزر بالینی و کنترل عفونت در امر آموزش ۱۴) همکاری و هماهنگی با سرپرستاران و مربیان در جهت ارتقاء سطح آموزش ۱۵) برنامه ریزی و شرکت فعال در سمینارها ، کنگره ها جهت ارائه روشهای اثر بخش و موثرتر در ارائه خدمات پرستاری و مامائی ۱۶) ارائه تازه ها و نتایج تحقیقات جدید ( به شکل کنفرانس ، جزوات / پمفلت و ... ) ۱۷) همکاری و مشارکت در انجام طرح های پژوهشی ۱۸) هدایت و آموزش کارکنان در راستای : الف- حسابرسی کیفی خدمات پرستاری ب- ارزشیابی عملکرد کارکنان در ارائه خدمات ج- ارزشیابی عملکرد کارکنان در ارائه آموزش به مددجو و خانواده ۱۹- هدایت و آموزش کارکنان در اجرای برنامه های آموزشی واحدهای ذیربط ۲۰- هدایت و آموزش در جهت تهیه جزوات ، پوسترها ، فیلم ها و پمفلت های آموزشی جهت کارکنان و مددجویان ۲۱- ثبت و گزارش و پاسخگویی کلیه فعالیت های آموزشی به مدیر خدمات پرستاری ۲۲- کنترل و نظارت بر آموزش های انجام شده در واحدهای ذیربط با استفاده از ابزار مناسب ۲۳- کنترل و نظارت بر وجود امکانات و شرایط آموزشی در واحدها ۲۴- ارزیابی اثربخشی آموزش های انجام شده از طریق : - کنترل حسابرسی کیفی خدمات ارائه شده - بررسی رضایتمندی مددجویان - بررسی رضایتمندی کارکنان پرستاری ۲۵- کنترل و نظارت بر شرکت فعال رده های مختلف پرستاری ( در شیفت ها ی مختلف ) در برنامه های آموزشی براساس سرانه آموزش پرستاری ۲۶- مشارکت در کمیته ارزشیابی کارکنان |