• 1403/03/31
  • - تعداد بازدید: 92
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
گرامیداشت دهه ولایت و امامت با حضور خادمان حرم سید علاءالدین الحسین (ع)

گرامیداشت دهه ولایت و امامت با حضور خادمان حرم سید علاءالدین الحسین (ع) در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)

همزمان با دهه ولایت و امامت، خادمان آستان حرم سید علاءالدین الحسین (ع) همراه با پرچم متبرک این حرم مطهر در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) حضور یافتند.

 

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)، مدیر بیمارستان در این بازه گفت: کاروان خادمان آستان مقدس حرم سید علاءالدین الحسین (ع) با پرچم سبز رنگ متبرک این حرم مطهر در بخش های مختلف این مرکز درمانی حضور یافتند و در فضایی معنوی و روحانی سبب التیام درد بیماران و تسکین قلب همراهان و کارکنان شدند.


«مهدی کلانتری میبدی» با قدردانی از حضور خادمان حرم مطهر سید علاءالدین الحسین (ع) در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) افزود: توجه به جنبه سلامت و درمان معنوی بیماران در کنار درمان جسمانی از الزامات سیستم درمان میباشد و توجه ویژه و حمایت های معنوی از کادر درمان، کارکنان و بیماران موجب تسریع در بهبودی بیماران و تقویت انگیزه کارکنان میشود.
گفتنی است در این دیدار خادمان نیز با تقدیر از تلاش‎های مدافعان سلامت و کادر درمان بیمارستان حضرت علی اصغر ع برای شفای بیماران دعا و بسته های متبرک این حرم مطهر را بین کارکنان و بیماران توزیع کردند‌.
«حسین بن موسی» ملقب به «سید علاء الدین حسین» فرزند امام موسی کاظم (ع) در سال ۲۰۲ قمری از مدینه راهی توس بود که در شیراز به شهادت رسید. آرامگاه مطهر «سید علاء الدین حسین» (ع) در محله آستانه در جنوب شرقی بافت تاریخی شیراز قرار دارد./پگاه کمالی سروستانی
پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 104040
کلیدواژه