• 1398/08/18
  • - تعداد بازدید: 105
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

به مناسبت «روز ملی کیفیت» انجام شد؛ تقدیر از کارکنان بخش بهبود کیفیت مرکز آموزشی درمانی حضرت علی اصغر(ع)

.

به مناسبت هجدهم آبان ماه روز ملی کیفیت، که با شعار «رمز موفقیت سازمان ها، آینده نگری، خلاقیت و کیفیت» همراه است، از کارکنان بخش بهبود کیفیت در این مرکز تقدیر شد.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)، مدیر این مرکز آموزشی درمانی با اشاره به عملکرد بخش بهبود کیفیت، آن را  امیدوارکننده توصیف کرد و افزود: بهبود کیفیت خدمات در راستای سنجه های اعتبار بخشی تلاشی است همه جانبه که بی تردید بدون فعالیت و تلاش همه جانبه مسوولان بخش ها و کارکنان مرکز به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

 
«پرنیان نیک منش» گفت: با استفاده از ابزارهای ارزیابی عملکرد و ارتقای کیفیت می‌توان خطاها و کاستی‌ها را کاهش داد و به حداقل رساند.
 
مدیر بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)، ادامه داد: کیفیت بالاتر لزوما به معنای هزینه‌های بالاتر نبوده و حتی ارتقای کیفیت، باعث کاهش هزینه‌ها و نیز بهبود مستمر خدمات می‌شود.
در پایان به رسم یادبود و به پاس زحمات در این حوزه به مسوول این بخش لوح تقدیر اهدا شد.
پایان خبر 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 13846
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید