برگزاری جلسه ارسال الکترونیک اسناد
.
برگزاری جلسه «ارسال الکترونیک اسناد» مرکز آموزشی درمانی حضرت علی اصغر(ع)، با دستورالعمل در خصوص تبادل الکترونیک اسناد و تصویب چند مصوبه پیگیری شد.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)، مصوبات قابل پیگیری در این جلسه عبارتنداز:
1- بررسی امکان دسترسی مأمور ناظر بیمه به اسکن پرونده های بالینی بیماران با توجه به دستورالعمل ابلاغی.
2-بررسی کیفی پروندهای بالینی بیماران در جهت کاهش کسورات قبل از رسیدگی توسط کارشناس مقیم بیمه سلامت.
3- ارسال اسناد مالی از سامانه سپاس به رز و سپس به کارتابل درآمد و مأمور بیمه بصورت روزانه و بررسی پسخوراند توسط واحد بیمه گری.
4-برگزاری جلسات توجیهی بخشنامه جدید تبادل اسناد الکترونیک با حضور سرپرستاران و منشی بخش های درمانی.
پایان خبر
نظر دهید