• 1405/03/26
  • - تعداد بازدید: 30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری آئین عزاداری محرم ،وقرائت زیارت عاشورا در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)

به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، مراسم پرفیض زیارت عاشورا با حضور جمعی از کارکنان، کادر درمان و مراجعان در بیمارستان حضرت علی‌اصغر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) ،در این مراسم معنوی که با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی، تقویت روحیه معنوی و ایجاد فضای همدلی در محیط درمانی برگزار گردید، حاضران با قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصائب اهل‌بیت(ع)، یاد و نام شهدای کربلا را گرامی داشتند. همچنین در حاشیه این برنامه، سخنانی کوتاه درباره فضایل ماه محرم، اهمیت الگو گیری از قیام عاشورا، صبر، ایثار و خدمت‌رسانی بیان شد. شرکت‌کنندگان ضمن ابراز ارادت به ساحت مقدس امام حسین(ع) و یاران باوفایش، بر تداوم انجام برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در محیط بیمارستان تأکید کردند. برگزاری این مراسم در فضای صمیمی و معنوی بیمارستان، جلوه‌ای از پیوند ارزش‌های دینی با عرصه خدمت‌رسانی درمانی بود و مورد استقبال حاضرین قرار گرفت. 
 

در این آیین معنوی، حاضران با قرائت زیارت پرفیض عاشورا به عزاداری و سوگواری پرداختند و «کربلایی مهرزاد کریمی»، مداح اهل بیت (ع)، با مرثیه‌سرایی و ذکر مصائب کربلا، فضای مراسم را معطر به یاد و نام حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران وفادارش کرد. و مراسم سینه‌زنی و نوحه‌خوانی که با حضور پرشور کارکنان و همراهان بیماران برگزار شد و در پایان نیز از شرکت‌کنندگان به صرف صبحانه پذیرایی شد./ روستایی

 

./پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 155053

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید