برگزاری مدیریت سلامت روان و آرامش در محیط کار در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)
در راستای بهبود کیفیت خدمات درمانی و افزایش بهرهوری کارکنان، بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) با هدف ارتقای سطح تابآوری و مدیریت استرس، دوره آموزشی "سلامت روان در محیط کار" را برای کادر درمان برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)، بیمارستان حضرت علی اصغر (ع )در راستای حمایت از حقوق معنوی و روانی کارکنان، کلاس تخصصی سلامت روان را با حضور کادر درمان و مدیریت برگزار کرد. در این جلسه، راهکارهای مقابله با استرسهای شغلی و روشهای افزایش تمرکز در محیطهای پرفشار بررسی شد. این اقدام در قالب برنامههای مستمر بیمارستان برای ارتقای سلامت شغلی و بهبود کیفیت خدمات ارائه به بیماران صورت گرفته است.
بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) با نگاهی آیندهنگرانه به اهمیت سلامت روان در محیطهای پرفشار درمانی، برگزاری کلاسهای تخصصی جهت حمایت از کادر درمان را در دستور کار قرار داد. این دوره آموزشی با حضور کارشناس روانشناسی بیمارستان برگزار شد، با تمرکز بر موضوعاتی نظیر مدیریت استرس، پیشگیری از فرسودگی شغلی و بهبود مهارتهای ارتباطی با بیمار تدوین گردید.در این جلسه، متخصص حوزه روانشناسی به بررسی چالشهای روانی ناشی از شیفتهای کاری طولانی و مواجهه با شرایط بحرانی در بخشهای مراقبتی پرداختند و راهکارهای عملی برای حفظ تعادل میان زندگی شخصی و حرفهای ارائه دادند. مدیریت بیمارستان در پایان این دوره بر این نکته تاکید کرد که سلامت روان کادر درمان، سنگ بنای اصلی در ارائه خدمات ایمن و باکیفیت به مراجعین است و بیمارستان متعهد به حمایت مستمر از سلامت جسمی و روحی تمامی همکاران است./روستایی
./پایان خبر
نظر دهید